Einde stageperiode - Reisverslag uit Darlaston, Verenigd Koninkrijk van Laura Noord - WaarBenJij.nu Einde stageperiode - Reisverslag uit Darlaston, Verenigd Koninkrijk van Laura Noord - WaarBenJij.nu

Einde stageperiode

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

30 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Darlaston

En hier is dan mijn laatste reisverslag over mijn stage in Engeland voordat ik weer terugga in Nederland.

De afgelopen maand heb ik geen stedentrip meer gedaan maar Marrit is in januari wel gezellig een paar dagen op bezoek geweest omdat ze zelf voor haar stage in Londen was en dus makkelijk met de trein hierheen kon komen.
Vrijdagavond 17 januari ben ik naar het station in Birmingham gegaan om haar op te halen.
Vervolgens zijn we zaterdag naar het centrum van Birmingham gegaan en hebben we eerst maar eens gezocht naar een leuk cadeautje dat we op onze stageadressen kunnen geven op onze laatste stagedag.
Verder hebben we nog een aantal dingen in Birmingham bekeken zoals Victoria Square en The New Library of Birmingham.
Zaterdagavond zijn we op stap gegaan en zondagavond ging Marrit alweer terug naar Londen.

En vanavond heb ik helaas mijn laatste lessen bodycombat en bodypump gehad op de sportschool waar ik de afgelopen 5 maanden elke woensdag heen ging.
Nu nog maar 2 stagedagen en is de stage alweer afgelopen.
Mijn eindgesprek op stage heb ik dinsdag al gehad en mijn stagebegeleider was gelukkig heel positief. :)

Vrijdag komt papa ook naar Engeland en dan gaan we maandagochtend met de boot samen terug naar Nederland.
Maar eerst gaan we zaterdag misschien nog een kijkje nemen in Ironbridge en Cosford en voor zondag heb ik 2 kaarten voor de voetbalwedstrijd van West Bromwich Albion tegen Liverpool!

De afgelopen 5 maanden zijn heel snel voorbij gegaan en ik heb een hele leuke tijd in Engeland gehad! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 1148
Totaal aantal bezoekers 3134

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 01 Februari 2014

Stage Birmingham

11 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: