Edinburgh/Glasgow & Christmas - Reisverslag uit Darlaston, Verenigd Koninkrijk van Laura Noord - WaarBenJij.nu Edinburgh/Glasgow & Christmas - Reisverslag uit Darlaston, Verenigd Koninkrijk van Laura Noord - WaarBenJij.nu

Edinburgh/Glasgow & Christmas

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Darlaston

Het is wel weer eens tijd voor een nieuw reisverslag, omdat ik het afgelopen weekend in Edinburgh en Glasgow ben geweest.

Ook ben ik naar de Christmas Party van stage geweest. De christmas party was op vrijdag 6 december. Medewerkers van alle verschillende vestigingen gingen allemaal naar Birmingham om daar te lunchen. Daarna was er een 'disco' tot 17.00 uur en werden we met bussen teruggebracht. De terugreis van Birmingham naar Darlaston duurde heeeeeeeeeeeeel lang, we hebben een hele tijd in de file gestaan en het leek nog langer te duren omdat sommige collega’s een paar drankjes te veel op hadden.

Verder zijn Roos en Diana ook nog in november een weekend in Birmingham geweest! Natuurlijk gingen we op stap en we zijn naar de dierentuin in Dudley geweest en we hebben een boottocht gemaakt door de mijnen in Dudley.

Edinburgh & Glasgow
Donderdagochtend ben ik om kwart over 4 vertrokken naar Birmingham omdat de trein naar Edinburgh al om kwart over 6 vertrok. De treinreis duurde bijna 4,5 uur en om half 11 was ik eindelijk in Edinburgh! Ik ben gelijk doorgereisd naar mijn hotel waar ze helaas zeiden dat ik nog 3 uur moest wachten totdat ik kon inchecken. Dus ik heb mijn koffer daar achtergelaten en heb ondertussen een tour gemaakt door het centrum van Edinburgh in een dubbeldekker. Na deze tour ben ik weer teruggegaan naar het hotel om in te checken.
Tijdens deze stedentrip heb ik verschillende dingen in Edinburgh gezien. Ik ben naar Edinburgh Castle, Palace of Holyroodhouse, Holyrood Park, Royal Yacht Britannia, Ocean Terminal en Camera Obscura geweest. Ook ben ik een dagje naar Glasgow geweest.
Zondagmiddag was het helaas weer tijd om terug te gaan naar Darlaston en moest ik weer 4,5 uur in de trein zitten naar Birmingham. Gelukkig hoefde ik in Birmingham niet lang te wachten op de tram en was ik na een reis van 5 uur weer thuis.

In het begin van mijn stage was het lasting om soms Britten te verstaan, omdat sommigen heel snel praten. Maar in Schotland was het nog erger, daar kan het soms echt onverstaanbaar zijn…

Secret Santa
Op stage hadden we niet alleen de Christmas Party waarbij alle medewerkers waren uitgenodigd, ook vieren we op 17 december kerst met de afdeling waar ik stage loop. We hebben lootjes getrokken zodat iedereen voor 1 pond iets grappigs voor elkaar kon kopen.

Nog 1 week stage en dan eindelijk vakantie! Volgende week komt Ellen hier van 25 december t/m 1 januari en dan gaan we ook een paar dagen naar Londen. En dan over 1,5 maand is de stage helaas afgelopen en ga ik weer terug naar Nederland. Maar voordat ik weer naar Nederland ga komt Marrit ook nog gezellig een weekend naar Birmingham!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 3136

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 01 Februari 2014

Stage Birmingham

11 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: